نکات کلیدی سئو سایت برای یک استارت آپ
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نکات کلیدی سئو سایت برای یک استارت آپ
نوشته شده در دو شنبه 25 بهمن 1395
بازدید : 89
نویسنده : طراح

مروزه شما ، تنها با طراحی سایت نمی توانید یک استارت آپ مفید داشته باشید. بلکه در کنار طراحی سایت باید رنکینگ سایت تان در گوگل نیز بالا باشد ،  رعایت کردن سئو برای کسب جایگاه بهتر در گوگل باعث می شود که  شرکت شما در جستجوی اول مشتریان باشد.

بهینه سازی سایت برای ارتقاء رنکینگ سایت شاید هزینه بالایی داشته باشد . شرکت طراحی سایت مبنا به چند نکته کلیدی در این مقاله می پردازد که با استفاده از آن بتوانید سئو سایت خود را انجام دهید.

راه اندازی اولیه سایت

در راه اندازی اولیه سایت بهتر است که شما ازچند ابزار مفید و کاربردی استفاده کنید :

1)        ساخت اکانت Install Google Analytic

این ابزار به شما کمک می کند ، روند رشد سایت خود را تحت نظر بگیرید.

شما برای اینکه بدانید کاربران چگونه وارد سایت شما می شوند و از چه صفحاتی بازدید کرده اند ، نیاز به یک ابزار آمارگیری دارید.

2)        ساخت اکانت در گوگل وب مستر

این ابزار به شما در کنترل سلامت سایت تان کمک بسیاری می کند. شما با استفاده از این ابزار می توانید سرعت ایندکس شدن صفحات ، بررسی خطاهای سایت و بررسی کلمات کلیدی مفید سایت تان را بررسی کنید.

3)        اتصال اکانت گوگل وب مستر به گوگل آنالتیک

این ابزار با استفاده از سیستم آمار گیری سایت ، پیشرفت سایت و همه آمارها را در یک فضا بررسی می کند.

4)        ساخت نقشه سایت XML

شما در طراحی سایت خود ، با طراحی کردن یک نقشه باعث می شوید که ربات های گوگل درک بیشتری از صفحات سایت شما داشته باشند ، و باعث می شود که ایندکس شدن صفحات شما با سرعت بیشتری انجام شود.

5)        مدیریت فایل     robots.txt 

این ابزار به شما این قدرت را می دهد تا ربات های گوگل را در بخش هایی از سایت خود محدود کنید.

جستجوی و تعیین کلمات کلیدی

شما باید هنگام طراحی سایت ، هدف خود را انتخاب کنید. در سئو سایت کلمات نقش بسیار مهمی دارند، شما با توجه به هدفتان باید کلماتی که انتخاب می کنید در راستای نوع فعالیت تان باشد. این کلمات جایگاه شما را در جستجوی گوگل تایین می کنند .

شما با استفاده از ابزار KeywordPlanner گوگل می توانید از پر سرچ ترین کلمات آگاه شوید. این ابزار کارایی مفیدی دارد و کلمات پر جستجو را برای شما به نمایش می گذارد. شما در انتخاب کردن کلمات برای سایت تان باید زرنگی به خرج دهید سعی کنید کلماتی که کم بازدید هست و رقابت پایینی نسبت به دیگر کلمات دارد را انتخاب کنید اینگونه شما شانس بیشتری برای کسب رتبه بالا در صفحه گوگل را دارید.

سئو داخلی سایت

با انتخاب کردن کلمات کلیدی دیگر به راحتی می توانید سایت خود را سئو کنید. سئو داخلی سایت مجموعه ای از فعالیت شما و ارائه محتوا سایت است . با رعایت کردن نکات بهنیه سازی سایت شانس شما در ارتقاء رنکینگ بیشتر می شود.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: